İxtisasın qısa təsviri
Fransız dili müəllimi Fransız dilinin fonetika, lüğət və qrammatika sahələrində dil bilikləri və eləcədə bu ölkənin ədəbiyyatını tədris iştirakçılarına öyrədən bir müəllimdir. Fransız dilini mədəniyyətlərarası ünsiyyət vasitəsi olaraq, azərbaycan və dünya mədəniyyətinin nailiyyətlərini öyrənmək yolu kimi öyrədir, tələbələri fərqli bir dünyagörüşünün tolerant qavrayışına, yəni mədəniyyətlərin bərabərhüquqlu və bərabərliyini və ümumbəşəri dəyərlərin mövcudluğunu dərk etməyə hazırlayır.Universitetdə bu ixtisas üzrə oxuyarkən tələbələr tədris prosesində metodoloji prosesləri izləyir, dilin tədrisi metodları ilə yaxından tanış olur.Həmçinin, tədris proqramında nəzərdə tutulmuş məqsədyönlü fənləri oxuyur, dilin tədrisi metodlarını yaxından öyrənir.Sonda məzunlar sahəni öyrəndikdən sonra nəzəri bilikləri tədbiq etmək məqsədilə pedoqoji praktikaya cəlb olunurlar. Peşə xarici dil və ədəbiyyatına maraq göstərənlər üçün uyğundur.
Bu ixtisas sahibi nə işlə məşğul olur (iş öhdəlikləri)
Tələbələrin təhsil və təlim yollarını müəyyənləşdirmək üçün psixoloji və pedaqoji diaqnostika aparın
- Tədris planına və öz dərs planına, dərs cədvəlinə uyğun olaraq tədris yükünə uyğun olaraq təyin olunan siniflərdə (qruplarda) İngilis dilində əsas və seçmə kursları həyata keçirin.
- Müasir texnologiyalardan istifadə edərək fərdin yaş inkişaf xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq dərslər keçirin
- Məktəblilərin davamiyyətinə və akademik göstəricilərinə nəzarət etmək, sinif sənədlərini saxlamaq (sinif dəftəri, sinif qovluğu, şagirdlərin şəxsi sənədləri, məktəblilərin xüsusiyyətləri, valideyn-müəllim iclaslarının protokolları, gündəliklər)
- Bütün tələbələr üçün sinif və ev tapşırıqlarını yoxlamaq
- Tədris planına görə aralıq, rüblük və illik testlər aparmaq
- Bütün növ testləri yoxlayın və səhvləri izləmək
- Sinif jurnalları və gündəliklər
- Qrammatik, sintaktik və stilistik normalara riayət etməklə bir vərəqdən ardıcıl şərh və ya tərcümə etmək
- Tədbirlərin, görüşlərin sinxron tərcüməsini həyata keçirmək
- İngilis dilində təşkil olunan sərgilərin, təqdimatların, auksionların və digər tədbirlərin hazırlanmasında və keçirilməsində iştirak etmək
– Azərbaycan xalqının tarixinə, milli-mədəni dəyərlərinə hörmət hissi yaratmaq;
– əmək funksiyasını vicdanla yerinə yetirmək;
– əmək intizamına və etik davranış qaydalarına əməl etmək;
– əmək qanunvericiliyinin tələblərini yerinə yetirmək;
– dövlətin təhsil siyasətini yerinə yetirmək;
– təhsil və tərbiyə alanların tədris və tərbiyə işini dövlət standartları səviyyəsində mənimsəməsi üçün zəruri şərait yaratmaq;
– pedaqoji etikaya, əxlaqa riayət etmək, bilik və bacarığını şagirdlərdən və müəllim yoldaşlarından əsirgəməmək, tədrisin təşkilində yenilikləri yaradıcılıqla tətbiq etmək;
– müəllim-şagird münasibətində mənəvi dəyərlərə hörmət etmək, tədris intizamına ciddi riayət etmək, KSQ və BSQ-lər zamanı,dərs məşgələləri zamanı obyektivliyə xələl gətirməmək;
– metodiki və pedaqoji araşdırmalar aparmaq, tədris-metodik vəsaitlər hazırlamaq;
– qoyulmuş əmək normalarını yerinə yetirmək;
– əməyin mühafizəsi və əmək təhlükəsizliyinin təmin edilməsi üzrə tələblərə riayət etmək;
– məktəbin əmlakına vicdanlı münasibət bəsləmək;
– insanların həyat və sağlamlığına və məktəbin əmlakının qorunmasına təhlükə yaradan hallar haqqında bilavasitə rəhbərliyə məlumat vermək;
– digər işçilərin vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirməsinə mane olmamaq;
– özünü ləyaqətli aparmaq;
– müntəzəm olaraq ixtisasının artırılması üzərində çalışmaq;
– hər hansı bir səbəb üzündən işə çıxmaq mümkün olmadıqda isə dərhal bilavasitə rəhbərliyə ( tədris işləri üzrə direktor müavininə,direktora )məlumat verməyə borcludur.
Harada bu ixtisasa sahiblənmək olar
- Azərbaycan Dillər Universiteti
Bu ixtisas üzrə harada çalışmaq olar
- Orta məktəblərdə
- Özəl liseylərdə
- Magistr təhsili almaqla da univsertetlərdə
- özəl kurslarda
- Əgər tərcüməçiliyə maraq varsa,tərcüməçi kimi çalışmaq olar.
Bu ixtisas üzrə lazım olan bilik və bacarıqlar (kompetensiyalar) yəni bu sahədə işləmək üçün nəyi bacarmaq lazımdır?
- Linqvistik: Fransız dili sistemi və kommunikativ fəaliyyət prosesində dil vasitələrinin işləmə qaydaları haqqında biliklər;
- Nitq (disursiv): şifahi və yazılı nitqdə Fransız dili normasına uyğun olaraq ifadələr və mətnlər yaratmaq üçün dil vasitələrindən kifayət qədər istifadə etmək bacarığı;
- Sosiolinqvistik: ünsiyyət vəziyyətinə uyğun olaraq dil vasitələrindən istifadə etmək bacarığı;
- Sosial-mədəni:Fransız dilli ölkələrin milli və mədəni xüsusiyyətləri haqqında bilikləri tətbiq etmək bacarığı;
- Strateji: müxtəlif kommunikativ problemlərin həlli üçün ən təsirli metod və üsulları seçmək və istifadə etmək bacarığı.
1.Təşkilatçılıq qabiliyyətləri. Bu qabiliyyət müəllimin uşaqları birləşdirmək, onları məşğul etmək, vəzifələri bölüşdürmək, işi planlaşdırmaq, görülən işə yekun vurmaqvə s. Bacarığında özünü göstərir.
- Didaktik qabiliyyətlər. Buraya tədris materialını, əyani vasitələri, avadanlıqlığı seçmək və hazırlamaq, tədris materialını başa düşülən şəkildə, aydın, ifadəli, inandırıcı və ardıcıl nəql etmək, idrakı maraqların və mənəvi tələbatların inkişafını stimullaşdırmaq, tədris-idrak fəallığını yüksəltmək və s. Konkret bacarıqlar daxildir.
- Perspektiv qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərin daxili aləmini görmək bacarığında, onların emosional vəziyyətini obyektiv qiymətləndirməkdə, psixikanın xüsusiyyətlərini üzə çıxarmaqda özünü göstərir.
- Kommunikativ qabiliyyətlər. Bu qabiliyyətlər müəllimin şagirdlər, onların valideynləri, həmkarları, tədris müəssisəsinin rəhbərliyi ilə pedaqoji cəhətdən məqsədyönlü münasibət yarada bilməsində özünü göstərir.
- Suqqestiv (təlqinedici ) qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərə emosional-iradi təsir göstərməkdən ibarətdir.
- Tədqiqatçılıq qabiliyyətlər. Bu, pedaqoji situasiyaları və prosesləri dərk etmək və obyektiv qiymətləndirmək bacarığında özünü göstərir.
- Elmi – idrakı qabiliyyətlər. Bu, seçdiyi sahə üzrə elmi bilikləri mənimsəmə qabiliyyətidir.
Müəllim praktiki fəaliyyət üçün bu qabiliyyətlərin hamısı eyni dərəcədə vacib deyil. Son illərin elmi tədqiqatları göstərir ki, bu qabiliyyətlər içərisində “aparıcı” və “köməkçi” qabiliyyətlər vardır. Aparılan çoxsaylı sorğuların nəticələrinə görə didaktik, təşkilatçılıq qabiliyyətləri aparıcı qabiliyyətlərə aid edilir, qalanlar isə köməkçi qabiliyyətlər hesab olunur.
- İnformasiya – Kommunikasiya Texnologiyalarından istifadə bacarıqları.
- İlk öncə fransız dili səviyyəsi ən azından A2(Elementary)-B1(Pre-İntermediate)səviyyələrdə olmalıdır
Bu sahənin gələcəyi
Fransız dil müəllimliyinə təlabat hazırki dövr üçün çoxdur. Həmçinin fransız dili BMT – nin 3 rəsmi dilindən biri olduğundan prestijli olması, bu dilə marağın olması olması nəticəsinə əsasən sahə üçün çox önəmlidir. O cümlədən, müəllimlik sənəti daim var olduğu üçün vacib sahədir. Əvvəlki illərlə müqayisədə indi müəllimlik ixtisasına maraq ildən – ilə artmaqdadır. Xüsusən, son illər bu peşə sahiblərinin ciddi əməkhaqqı artımı,eyni zamanda müəllimlərin işə qəbul və iş prosesində yaranan problemlərin həlli üçün yaradılan İnsan Resursları Mərkəzi müəllim nüfuzunun qorunmasında və artmasında müsbətə doğru atılan addımlardan biri oldu.
Bu ixtisas üzrə maaşlar
Bu ixtisas üzrə maaşlar aylıq əməkhaqqının onun fəaliyyət prosesinin müddətindən asılı olaraq,həftəlik dərs yükünə görə təyin edilir.
- Pedaqoji təcrübə 3 ilə qədər olduqda- 462 AZN
- Pedaqoji təcrübə 3 ildən 8ilə qədər olduqda- 496 AZN
- Pedaqoji təcrübə 8ildən 13ilə qədər olduqda – 522 AZN
- Pedaqoji təcrübə 13 ildən 18 ilə qədər olduqda – 554 AZN
- Pedaqoji təcrübə 18 ildən çox olduqda – 594 AZN təşkil edir.
Ancaq özəl liseylərdə maaşlar daha yüksək ola bilər.
İxtisas sahibi ilə qısa video (növbəti mərhələdə edəcəyik)
Bu mövzu üzrə materiallar v məqalələr (növbəti mərhələdə edəcəyik)
