
İxtisasın qısa təsviri (5-7 cümlə)
İngilis dili müəllimi Ingilis dilinin fonetika, lüğət və qrammatika sahələrində dil bilikləri və eləcədə bu ölkənin ədəbiyyatını tədris iştirakçılarına öyrədən müəllimdir. Ingilis dilini mədəniyyətlərarası ünsiyyət vasitəsi olaraq, azərbaycan və dünya mədəniyyətinin nailiyyətlərini öyrənmək yolu kimi öyrədir, tələbələri fərqli bir dünyagörüşünün tolerant qavrayışına, yəni mədəniyyətlərin bərabərhüquqlu və bərabərliyini və ümumbəşəri dəyərlərin mövcudluğunu dərk etməyə hazırlayır. Peşə xarici dil və ədəbiyyatına maraq göstərənlər üçün uyğundur.
Bu ixtisas sahibi nə işlə məşğul olur (iş öhdəlikləri)
➝ Şagirdlərin təhsil və təlim yollarını müəyyənləşdirmək üçün psixoloji və pedaqoji diaqnostika aparmaq
➝ Tədris planına və öz dərs cədvəlinə uyğun olaraq tədris yükünə görə təyin olunan siniflərdə (qruplarda) biologiya fənni üzrə təməl və seçmə dərsləri həyata keçirmək
➝ Müasir texnologiyalardan istifadə edərək fərdin yaş inkişaf xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq Azərbaycan xalqının tarixinə, milli-mədəni dəyərlərinə hörmət hissi yaratmaq;
➝ Əmək funksiyasını vicdanla yerinə yetirmək;
➝ Əmək intizamına və etik davranış qaydalarına əməl etmək;
➝ Əmək qanunvericiliyinin tələblərini yerinə yetirmək;
➝ Dövlətin təhsil siyasətini yerinə yetirmək;
➝ Təhsil və tərbiyə alanların tədris və tərbiyə işini dövlət standartları səviyyəsində mənimsəməsi üçün zəruri şərait yaratmaq;
➝ Pedaqoji etikaya, əxlaqa riayət etmək, bilik və bacarığını şagirdlərdən və müəllim yoldaşlarından əsirgəməmək, tədrisin təşkilində yenilikləri yaradıcılıqla tətbiq etmək;
➝ Müəllim-şagird münasibətində mənəvi dəyərlərə hörmət etmək, tədris intizamına ciddi riayət etmək, KSQ və BSQ-lər zamanı,dərs məşgələləri zamanı obyektivliyə xələl gətirməmək;
➝ Metodiki və pedaqoji araşdırmalar aparmaq, tədris-metodik vəsaitlər hazırlamaq;
➝ Qoyulmuş əmək normalarını yerinə yetirmək.
➝ Əməyin mühafizəsi və əmək təhlükəsizliyinin təmin edilməsi üzrə tələblərə riayət etmək;
➝ Məktəbin əmlakına vicdanlı münasibət bəsləmək;
➝ İnsanların həyat və sağlamlığına və məktəbin əmlakının qorunmasına təhlükə yaradan hallar haqqında bilavasitə rəhbərliyə məlumat vermək;
➝ Digər işçilərin vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirməsinə mane olmamaq;
➝ Özünü ləyaqətli aparmaq;
➝ Müntəzəm olaraq ixtisasının artırılması üzərində çalışmaq;
➝ Hər hansı bir səbəb üzündən işə çıxmaq mümkün olmadıqda isə dərhal bilavasitə rəhbərliyə ( tədris işləri üzrə direktor müavininə,direktora )məlumat verməyə borcludur.
Harada bu ixtisasa sahiblənmək olar (universitet ya kursların adları)
1.Azərbaycan Dillər Universiteti.
- 2. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti.
3.Bakı Slavyan Universiteti.
4.Bakı Qızlar Universiteti.
5.Naxçıvan Dövlət Universiteti.
6.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu.
7.Gəncə Dövlət Universiteti.
8.Sumqayıt Dövlət Universiteti.
9.Mingəçevi Dövlət Universiteti.
10.Lənkaran Dövlət Universiteti.
11.Xəzər Universiteti.
12.”Odlar Yurdu”Universiteti.
Bu ixtisas üzrə harada çalışmaq olar
➝ Müəllim kimi orta məktəblərdə, özəl liseylərdə çalışa bilər.
➝ Magistr təhsili almaqla da univsertetlərdə də çalışmaq olar.
➝ Həmçinin də bir sıra özəl kurslarda çalışa bilər.
➝ Əgər tərcüməçiliyə maraq varsa,tərcüməçi kimi çalışmaq olar
Bu ixtisas üzrə lazım olan bacarıqlar (kompetensiyalar) yəni bu sahədə işləmək üçün nəyi bacarmaq lazımdır?)
➝ Nitq (disursiv): şifahi və yazılı nitqdə İngilis dili normasına uyğun olaraq ifadələr və mətnlər yaratmaq üçün dil vasitələrindən kifayət qədər istifadə etmək bacarığı;
➝ Sosiolinqvistik: ünsiyyət vəziyyətinə uyğun olaraq dil vasitələrindən istifadə etmək bacarığı;
➝ Sosial-mədəni:İngilis dilli ölkələrin milli və mədəni xüsusiyyətləri haqqında bilikləri tətbiq etmək bacarığı;
1.Təşkilatçılıq qabiliyyətləri. Bu qabiliyyət müəllimin uşaqları birləşdirmək, onları məşğul etmək, vəzifələri bölüşdürmək, işi planlaşdırmaq, görülən işə yekun vurmaqvə s. Bacarığında özünü göstərir.
- 2. Didaktik qabiliyyətlər. Buraya tədris materialını, əyani vasitələri, avadanlıqlığı seçmək və hazırlamaq, tədris materialını başa düşülən şəkildə, aydın, ifadəli, inandırıcı və ardıcıl nəql etmək, idrakı maraqların və mənəvi tələbatların inkişafını stimullaşdırmaq, tədris-idrak fəallığını yüksəltmək və s. Konkret bacarıqlar daxildir.
- 3. Perspektiv qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərin daxili aləmini görmək bacarığında, onların emosional vəziyyətini obyektiv qiymətləndirməkdə, psixikanın xüsusiyyətlərini üzə çıxarmaqda özünü göstərir.
- 4. Kommunikativ qabiliyyətlər. Bu qabiliyyətlər müəllimin şagirdlər, onların valideynləri, həmkarları, tədris müəssisəsinin rəhbərliyi ilə pedaqoji cəhətdən məqsədyönlü münasibət yarada bilməsində özünü göstərir.
- 5. Suqqestiv (təlqinedici ) qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərə emosional-iradi təsir göstərməkdən ibarətdir.
- 6. Tədqiqatçılıq qabiliyyətlər. Bu, pedaqoji situasiyaları və prosesləri dərk etmək və obyektiv qiymətləndirmək bacarığında özünü göstərir.
- Elmi – idrakı qabiliyyətlər. Bu, seçdiyi sahə üzrə elmi bilikləri mənimsəmə qabiliyyətidir.
Müəllim praktiki fəaliyyət üçün bu qabiliyyətlərin hamısı eyni dərəcədə vacib deyil. Son illərin elmi tədqiqatları göstərir ki, bu qabiliyyətlər içərisində “aparıcı” və “köməkçi” qabiliyyətlər vardır. Aparılan çoxsaylı sorğuların nəticələrinə görə didaktik, təşkilatçılıq qabiliyyətləri aparıcı qabiliyyətlərə aid edilir, qalanlar isə köməkçi qabiliyyətlər hesab olunur.
- 8. İnformasiya – Kommunikasiya Texnologiyalarından istifadə bacarıqları.
9.İlk öncə ingilis dili səviyyəsi ən azından A2(Elementary)-B1(Pre-İntermediate)səviyyələrdə olmalıdır
Bu sahənin gələcəyi
Əvvəlki illərlə müqayisədə indi müəllimlik ixtisasına maraq ildən-ilə artmaqdadır.Xüsusən,son illər bu peşə sahiblərinin ciddi əməkhaqqı artımı,eyni zamanda müəllimlərin işə qəbul və iş prosesində yaranan problemlərin həlli üçün yaradılan İnsan Resursları Mərkəzi müəllim nüfuzunun qorunmasında və artmasında müsbətə doğru atılan addımlardan biri oldu.
Bu ixtisas üzrə maaşlar
Bu ixtisas üzrə maaşlar aylıq əməkhaqqının onun fəaliyyət prosesinin müddətindən asılı olaraq,həftəlik dərs yükünə görə təyin edilir.
İxtisasın qısa təsviri (5-7 cümlə)
Ingilis dili müəllimi Ingilis dilinin fonetika, lüğət və qrammatika sahələrində dil bilikləri və eləcədə bu ölkənin ədəbiyyatını tədris iştirakçılarına öyrədən müəllimdir. Ingilis dilini mədəniyyətlərarası ünsiyyət vasitəsi olaraq, azərbaycan və dünya mədəniyyətinin nailiyyətlərini öyrənmək yolu kimi öyrədir, tələbələri fərqli bir dünyagörüşünün tolerant qavrayışına, yəni mədəniyyətlərin bərabərhüquqlu və bərabərliyini və ümumbəşəri dəyərlərin mövcudluğunu dərk etməyə hazırlayır. Peşə xarici dil və ədəbiyyatına maraq göstərənlər üçün uyğundur.
Bu ixtisas sahibi nə işlə məşğul olur (iş öhdəlikləri)
➝ Şagirdlərin təhsil və təlim yollarını müəyyənləşdirmək üçün psixoloji və pedaqoji diaqnostika aparmaq
➝ Tədris planına və öz dərs cədvəlinə uyğun olaraq tədris yükünə görə təyin olunan siniflərdə (qruplarda) biologiya fənni üzrə təməl və seçmə dərsləri həyata keçirmək
➝ Müasir texnologiyalardan istifadə edərək fərdin yaş inkişaf xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq Azərbaycan xalqının tarixinə, milli-mədəni dəyərlərinə hörmət hissi yaratmaq;
➝ Əmək funksiyasını vicdanla yerinə yetirmək;
➝ Əmək intizamına və etik davranış qaydalarına əməl etmək;
➝ Əmək qanunvericiliyinin tələblərini yerinə yetirmək;
➝ Dövlətin təhsil siyasətini yerinə yetirmək;
➝ Təhsil və tərbiyə alanların tədris və tərbiyə işini dövlət standartları səviyyəsində mənimsəməsi üçün zəruri şərait yaratmaq;
➝ Pedaqoji etikaya, əxlaqa riayət etmək, bilik və bacarığını şagirdlərdən və müəllim yoldaşlarından əsirgəməmək, tədrisin təşkilində yenilikləri yaradıcılıqla tətbiq etmək;
➝ Müəllim-şagird münasibətində mənəvi dəyərlərə hörmət etmək, tədris intizamına ciddi riayət etmək, KSQ və BSQ-lər zamanı,dərs məşgələləri zamanı obyektivliyə xələl gətirməmək;
➝ Metodiki və pedaqoji araşdırmalar aparmaq, tədris-metodik vəsaitlər hazırlamaq;
➝ Qoyulmuş əmək normalarını yerinə yetirmək.
➝ Əməyin mühafizəsi və əmək təhlükəsizliyinin təmin edilməsi üzrə tələblərə riayət etmək;
➝ Məktəbin əmlakına vicdanlı münasibət bəsləmək;
➝ İnsanların həyat və sağlamlığına və məktəbin əmlakının qorunmasına təhlükə yaradan hallar haqqında bilavasitə rəhbərliyə məlumat vermək;
➝ Digər işçilərin vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirməsinə mane olmamaq;
➝ Özünü ləyaqətli aparmaq;
➝ Müntəzəm olaraq ixtisasının artırılması üzərində çalışmaq;
➝ Hər hansı bir səbəb üzündən işə çıxmaq mümkün olmadıqda isə dərhal bilavasitə rəhbərliyə ( tədris işləri üzrə direktor müavininə,direktora )məlumat verməyə borcludur.
Harada bu ixtisasa sahiblənmək olar (universitet ya kursların adları)
1.Azərbaycan Dillər Universiteti.
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti.
3.Bakı Slavyan Universiteti.
4.Bakı Qızlar Universiteti.
5.Naxçıvan Dövlət Universiteti.
6.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu.
7.Gəncə Dövlət Universiteti.
8.Sumqayıt Dövlət Universiteti.
9.Mingəçevi Dövlət Universiteti.
10.Lənkaran Dövlət Universiteti.
11.Xəzər Universiteti.
12.”Odlar Yurdu”Universiteti.
Bu ixtisas üzrə harada çalışmaq olar
➝ Müəllim kimi orta məktəblərdə, özəl liseylərdə çalışa bilər.
➝ Magistr təhsili almaqla da univsertetlərdə də çalışmaq olar.
➝ Həmçinin də bir sıra özəl kurslarda çalışa bilər.
➝ Əgər tərcüməçiliyə maraq varsa,tərcüməçi kimi çalışmaq olar.
Bu ixtisas üzrə lazım olan bacarıqlar (kompetensiyalar) yəni bu sahədə işləmək üçün nəyi
bacarmaq lazımdır?)
➝ Nitq (disursiv): şifahi və yazılı nitqdə İngilis dili normasına uyğun olaraq ifadələr və mətnlər yaratmaq üçün dil vasitələrindən kifayət qədər istifadə etmək bacarığı;
➝ Sosiolinqvistik: ünsiyyət vəziyyətinə uyğun olaraq dil vasitələrindən istifadə etmək bacarığı;
➝ Sosial-mədəni:İngilis dilli ölkələrin milli və mədəni xüsusiyyətləri haqqında bilikləri tətbiq etmək bacarığı;
1.Təşkilatçılıq qabiliyyətləri. Bu qabiliyyət müəllimin uşaqları birləşdirmək, onları məşğul etmək, vəzifələri bölüşdürmək, işi planlaşdırmaq, görülən işə yekun vurmaqvə s. Bacarığında özünü göstərir.
- Didaktik qabiliyyətlər. Buraya tədris materialını, əyani vasitələri, avadanlıqlığı seçmək və hazırlamaq, tədris materialını başa düşülən şəkildə, aydın, ifadəli, inandırıcı və ardıcıl nəql etmək, idrakı maraqların və mənəvi tələbatların inkişafını stimullaşdırmaq, tədris-idrak fəallığını yüksəltmək və s. Konkret bacarıqlar daxildir.
- Perspektiv qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərin daxili aləmini görmək bacarığında, onların emosional vəziyyətini obyektiv qiymətləndirməkdə, psixikanın xüsusiyyətlərini üzə çıxarmaqda özünü göstərir.
- Kommunikativ qabiliyyətlər. Bu qabiliyyətlər müəllimin şagirdlər, onların valideynləri, həmkarları, tədris müəssisəsinin rəhbərliyi ilə pedaqoji cəhətdən məqsədyönlü münasibət yarada bilməsində özünü göstərir.
- Suqqestiv (təlqinedici ) qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərə emosional-iradi təsir göstərməkdən ibarətdir.
- Tədqiqatçılıq qabiliyyətlər. Bu, pedaqoji situasiyaları və prosesləri dərk etmək və obyektiv qiymətləndirmək bacarığında özünü göstərir.
- Elmi – idrakı qabiliyyətlər. Bu, seçdiyi sahə üzrə elmi bilikləri mənimsəmə qabiliyyətidir.
Müəllim praktiki fəaliyyət üçün bu qabiliyyətlərin hamısı eyni dərəcədə vacib deyil. Son illərin elmi tədqiqatları göstərir ki, bu qabiliyyətlər içərisində “aparıcı” və “köməkçi” qabiliyyətlər vardır. Aparılan çoxsaylı sorğuların nəticələrinə görə didaktik, təşkilatçılıq qabiliyyətləri aparıcı qabiliyyətlərə aid edilir, qalanlar isə köməkçi qabiliyyətlər hesab olunur.
- İnformasiya – Kommunikasiya Texnologiyalarından istifadə bacarıqları.
9.İlk öncə ingilis dili səviyyəsi ən azından A2(Elementary)-B1(Pre-İntermediate)səviyyələrdə olmalıdır
Bu sahənin gələcəyi
Əvvəlki illərlə müqayisədə indi müəllimlik ixtisasına maraq ildən-ilə artmaqdadır.Xüsusən,son illər bu peşə sahiblərinin ciddi əməkhaqqı artımı,eyni zamanda müəllimlərin işə qəbul və iş prosesində yaranan problemlərin həlli üçün yaradılan İnsan Resursları Mərkəzi müəllim nüfuzunun qorunmasında və artmasında müsbətə doğru atılan addımlardan biri oldu.
Bu ixtisas üzrə maaşlar
Bu ixtisas üzrə maaşlar aylıq əməkhaqqının onun fəaliyyət prosesinin müddətindən asılı olaraq,həftəlik dərs yükünə görə təyin edilir.
➝Pedaqoji təcrübə 3 ilə qədər olduqda- 462 AZN
➝ Pedaqoji təcrübə 3 ildən 8ilə qədər olduqda- 496 AZN
➝Pedaqoji təcrübə 8ildən 13ilə qədər olduqda 522 AZN
➝ Pedaqoji təcrübə 13 ildən 18 ilə qədər olduqda 554 AZN
➝ Pedaqoji təcrübə 18 ildən çox olduqda – 594 AZN təşkil edir.
Ancaq özəl liseylərdə maaşlar daha yüksək ola bilər.