İxtisasın qısa təsviri 

    Hər hansı bir iş, istər zehni, istərsə də fiziki şəxsiyyətin inkişafına yönəldilmişdir. Bir taburet düzəltmək və ya “texnologiya” dərsində bir önlük tikməklə ağıllı olmayacağını düşünənlər çox yanılırlar. Axı ən sadə əmək hərəkətləri də uşağın qabiliyyətinə təsir göstərə bilər. Texnologiya müəllimi uşaqlarda gələcək uğurun əsasını qoyur və  şagirdin yaradıcılığa və işə, ixtiraçılıq fəaliyyətinə nə qədər böyük maraq göstərməsindən asılıdır. “Texnologiya” fənni demək olar ki, bütün məktəb həyatını müşayiət edir. Bu dərslər artıq oğlan və qızların faydalı bacarıqlara yiyələnmələrini təmin etməyə yönəlibdir. Texnologiya müəllimi, ilk növbədə şagirdlərində yaradıcı şəxsiyyətin reallaşmayacağı keyfiyyətləri inkişaf etdirir. 

Bu ixtisas sahibi nə işlə məşğul olur (iş öhdəlikləri) 

  • Şagirdlərin təhsil və təlim yollarını müəyyənləşdirmək üçün psixoloji və pedaqoji diaqnostika aparmaq
  • Tədris planına və öz dərs cədvəlinə uyğun olaraq tədris yükünə görə təyin olunan siniflərdə (qruplarda) biologiya fənni üzrə təməl və seçmə dərsləri həyata keçirmək
  • Müasir texnologiyalardan istifadə edərək fərdin yaş inkişaf xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq Azərbaycan xalqının tarixinə, milli-mədəni dəyərlərinə hörmət hissi yaratmaq;
  • Əmək funksiyasını vicdanla yerinə yetirmək;
  • Əmək intizamına və etik davranış qaydalarına əməl etmək;
  • Əmək qanunvericiliyinin tələblərini yerinə yetirmək;
  • Dövlətin təhsil siyasətini yerinə yetirmək;
  • Təhsil və tərbiyə alanların tədris və tərbiyə işini dövlət standartları səviyyəsində mənimsəməsi üçün zəruri şərait yaratmaq;
  • Pedaqoji etikaya, əxlaqa riayət etmək, bilik və bacarığını şagirdlərdən və müəllim yoldaşlarından əsirgəməmək, tədrisin təşkilində yenilikləri yaradıcılıqla tətbiq etmək;
  • Müəllim – şagird münasibətində mənəvi dəyərlərə hörmət etmək, tədris intizamına ciddi riayət etmək, KSQ və BSQ-lər zamanı,dərs məşgələləri zamanı obyektivliyə xələl gətirməmək;
  • Metodiki və pedaqoji araşdırmalar aparmaq, tədris-metodik vəsaitlər hazırlamaq;
  • Qoyulmuş əmək normalarını yerinə yetirmək;
  • Əməyin mühafizəsi və əmək təhlükəsizliyinin təmin edilməsi üzrə tələblərə riayət etmək;
  • Məktəbin əmlakına vicdanlı münasibət bəsləmək;
  •  İnsanların həyat və sağlamlığına və məktəbin əmlakının qorunmasına təhlükə yaradan hallar haqqında bilavasitə rəhbərliyə məlumat vermək;
  • Digər işçilərin vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirməsinə mane olmamaq;
  • Özünü ləyaqətli aparmaq;
  • Müntəzəm olaraq ixtisasının artırılması üzərində çalışmaq;
  • Hər hansı bir səbəb üzündən işə çıxmaq mümkün olmadıqda isə dərhal bilavasitə rəhbərliyə ( tədris işləri üzrə direktor müavininə,direktora )məlumat verməyə borcludur.
  • Texnoloji təlim prosesinin tədris proqramına uyğun həyata keçirilməsi;
  • Proqramın mövzu və hissələrinin xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla və tədris planına uyğun olaraq texnologiya üzrə təlim məşğələlərinin planlaşdırılması və keçirilməsi;
  • Tədris texnologiyası üçün müasir elmi əsaslı metodlardan, metodlardan və vasitələrdən, o cümlədən texniki təlim vasitələri, informasiya və kompüter texnologiyalarından istifadə;
  • Tələbələrdə istehsal alətləri, dəzgahlar və köməkçi avadanlıqlarla işləmək üçün zəruri əmək vərdişləri və bacarıqlarının formalaşdırılması;
  • Tələbələr arasında texnoloji yaradıcılıq inkişafının təşviqi;

Harada bu ixtisasa sahiblənmək olar

  1. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
  2. Gəncə Dövlət Universiteti
  3. Naxçıvan Dövlət Universiteti

Bu ixtisas üzrə harada çalışmaq olar

  • Orta ümumtəhsil məktəblərində;
  • Tədris mərkəzlərində;
  • Liseylərdə;
  • Magistr təhsili alaraq universitetdə müəllim olaraq fəaliyyət göstərə bilərlər.

Bu ixtisas üzrə lazım olan bacarıqlar (kompetensiyalar) yəni bu sahədə işləmək üçün nəyi bacarmaq lazımdır? 

1.Təşkilatçılıq  qabiliyyətləri. Bu  qabiliyyət  müəllimin uşaqları  birləşdirmək, onları məşğul  etmək, vəzifələri bölüşdürmək, işi  planlaşdırmaq, görülən işə yekun vurmaqvə s. Bacarığında  özünü göstərir.

  1. Didaktik  qabiliyyətlər. Buraya  tədris materialını, əyani  vasitələri, avadanlıqlığı seçmək  və hazırlamaq, tədris materialını  başa düşülən şəkildə, aydın, ifadəli, inandırıcı  və ardıcıl nəql etmək, idrakı maraqların və mənəvi  tələbatların inkişafını stimullaşdırmaq, tədris-idrak fəallığını  yüksəltmək və s. Konkret bacarıqlar daxildir.
  2. Perspektiv  qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərin daxili  aləmini görmək bacarığında, onların  emosional vəziyyətini obyektiv qiymətləndirməkdə, psixikanın  xüsusiyyətlərini üzə çıxarmaqda özünü göstərir.
  3. Kommunikativ  qabiliyyətlər. Bu  qabiliyyətlər  müəllimin şagirdlər, onların  valideynləri, həmkarları, tədris  müəssisəsinin rəhbərliyi ilə pedaqoji  cəhətdən məqsədyönlü münasibət yarada bilməsində  özünü göstərir.
  4. Suqqestiv (təlqinedici )  qabiliyyətlər. Bu, şagirdlərə  emosional-iradi təsir  göstərməkdən ibarətdir.
  5. Tədqiqatçılıq  qabiliyyətlər. Bu,  pedaqoji  situasiyaları  və prosesləri dərk etmək  və obyektiv qiymətləndirmək  bacarığında özünü göstərir.
  6. Elmi – idrakı  qabiliyyətlər. Bu, seçdiyi  sahə üzrə elmi  bilikləri mənimsəmə  qabiliyyətidir.

Müəllim  praktiki fəaliyyət  üçün bu qabiliyyətlərin  hamısı eyni dərəcədə vacib deyil. Son illərin  elmi tədqiqatları göstərir ki, bu qabiliyyətlər  içərisində “aparıcı” və “köməkçi” qabiliyyətlər vardır. Aparılan  çoxsaylı sorğuların nəticələrinə görə didaktik, təşkilatçılıq qabiliyyətləri  aparıcı qabiliyyətlərə aid edilir, qalanlar isə köməkçi qabiliyyətlər hesab olunur.

  1. İnformasiya – Kommunikasiya Texnologiyalarından istifadə bacarıqları.
  2. Məişət əşyalarının hazırlanması, təmiri və quraşdırma fəaliyyətinə maraq olmalıdır

                                          Bu sahənin gələcəyi 

   Əvvəlki illərlə müqayisədə indi müəllimlik ixtisasına maraq ildən – ilə artmaqdadır. Xüsusən, son illər bu peşə sahiblərinin ciddi əməkhaqqı artımı,eyni zamanda müəllimlərin işə qəbul və iş prosesində yaranan problemlərin həlli üçün yaradılan İnsan Resursları Mərkəzi müəllim nüfuzunun qorunmasında və artmasında müsbətə doğru atılan addımlardan biri oldu.

Bu ixtisas üzrə maaşlar 

Bu ixtisas üzrə maaşlar  aylıq əməkhaqqının onun fəaliyyət prosesinin müddətindən asılı olaraq,həftəlik dərs yükünə görə təyin edilir.     

  1. Pedaqoji təcrübə 3 ilə qədər olduqda – 462 AZN       
  2. Pedaqoji təcrübə 3 ildən 8ilə qədər olduqda – 496 AZN   
  3. Pedaqoji təcrübə 8ildən 13ilə qədər olduqda -522 AZN   
  4. Pedaqoji təcrübə 13 ildən 18 ilə qədər olduqda – 554 AZN       
  5. Pedaqoji təcrübə 18 ildən çox olduqda – 594 AZN təşkil edir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Son yazılar